Rezumat:
Articolul prezintă abordări pentru promovarea valorii educaționale a evaluării candidaților, având în vedere multitudinea de provocări intra-psihice la care se adaugă multe alte chestiuni complexe ale procesului de deprindere a capacității de a lucra ca analist. Au fost identificate patru practici interconectate ce abordează sensibilitățile inerente experienței de formare a candidaților în general și de evaluare a acestora în special. Atunci când se aplică în mod concertat, procesul evaluativ al institutului de formare nu numai că va căpăta o greutate mai mare, dar va promova mai bine o atitudine psihanalitică și care minimizează intruziunea răspunsurilor subiective ale evaluatorilor. Prima este definirea și folosirea în sinergie a criteriilor de practică clinică bazate pe demonstrarea dezvoltării și aprofundării unui proces analitic, precum și dezvoltarea competențelor psihanalitice. A doua este de a impune aplicarea la nivel de institut a liniilor directoare pentru evaluarea progresului/absolvirii care sunt clar explicate tuturor candidaților și institutului. A treia practică este comunicarea transparentă și în timp util între candidați, supervizori și consultanții lor în ceea ce privește progresul esențial către o reală colaborare. A patra, procesul de evaluare a progresului trebuie să fie sistematic și în profunzime, implicând o bună consultare care să servească drept verificare și echilibrare a elementelor de ordin personal. Implementarea și impactul educațional al acestor practici sunt luate în considerare în cazul fiecărui candidat.
Cuvinte cheie: evaluarea candidatului, candidați, contratransfer, educație, evaluare, absolvire, practica, imersiunea, contratransferul progresiv, atitudinea psihanalitică, competențele psihanalitice, procesul psihanalitic, formarea psihanalitică, contratransferul din supervizare, evaluarea din supervizare
Lista preturi | Pret | |
VOLUMUL 2018 | 45.00 RON | login |
Promovarea valorii educaționale a evaluării candidaților | 10.00 RON | login |